torstai 14. kesäkuuta 2012

Kynnet / Nails

Tässä syy miksi viimeaikoina on käsityöt jääneet vähemmälle. Mä oon saanut kasvatettua kynsiäni ja oon innostunut lakkailemaan niitä (ja ehkä vähän ostelemaan lakkoja lankojen ohella).

Käytetyt lakat

Aluslakka: Trind Nail repair
Vaaleanpunainen: Nivea Beauté Color dynamite (702: Rose Emotion)
Sininen: Depend Nailpolish (041)
Pinkki: Golden Rose Nail Art
Päällyslakka: Depend Quick & Shine Topcoat (080)




Here is the reason why I haven't posted finished projects lately. My nails have grown a lot for the first time in years and I've painted them a lot (and I've bought a lot of nailpolishes too).

Used Polishes

Bottomcoat: Trind Nail repair
Light pink: Nivea Beauté Color dynamite (702: Rose Emotion)
Blue: Depend Nailpolish (041)
Pink: Golden Rose Nail Art
Topcoat: Depend Quick & Shine Topcoat (080)


2 kommenttia:

  1. Onpas taidokas lakkaus! Oletko molempikätinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä oon ykskätinen, mut mulla on ehkä sellasta avaruudellista hahmottamiskykyä ja vasemmallakin kädellä onnistuu jutut suht ok. Kyllä mä osaan esim. kutoa molempiin suuntiin, esim. näissä http://villasukatjapipa.blogspot.fi/2010/11/kammekkaat-ja-huopapallokorvikset.html kämmekkäissä siitä oli kovasti hyötyä :)

      Poista