maanantai 28. helmikuuta 2011

Raverly

Nyt mä oon hullaantunut.

Oon siis ollu rekisteröityneenä Raverlyyn jo jonkun aikaa, mutta nyt vasta tajusin sen sivuston ihan kunnolla. Kävin lisäilemässä sinne kaikkia mun töitä, mun lankavaraston lankoja, tietoa keskeneräsistä töistä yms. Mä luulen että oon ehkä rakastunut (jos nyt johonkin nettiyhteisöön voi rakastua :D ).

Lupaan kuitenkin edelleen bloggailla, koska täälläkin on ihanaa (varsinkin sillon kun mun juttuja kommentoidaan ;) ).

Nyt on keskeneräsenä Bella's Mittens:it ja muutama muukin tekele jotka toivottavasti saan pian valmiiksi ja esille tänne.

Joku viisaampi vois opettaa mulle miten saan tänne jonkunlaisen järkevän kuvalinkin tonne Raverlyn profiiliin.... (Mä opin sen jo, tuolta vasemmasta sivupalkista pitäis löytyä tällänen:

3 kommenttia:

  1. Juu, huomasin :).

    Ravelry on ehtymätön katselupaikka ja olen löytänyt sitä kautta monta hyvää ohjetta.

    En hirveästi ehdi ottaa osaa juttuihin, mutta Ravelympicsiin osallistuin ja pariin crochetalongkarkeloon...

    VastaaPoista
  2. No ni, nyt se katos sinne... :P Mää kokeilin Ravelrya tuossa hetki takaperin, mutta en syttynyt sille. Kivoja ohjeita kyllä paljonkin, mutta minulla noita ohjeita on ihan sopivasti liikaa jo entuudestaan.

    VastaaPoista
  3. Neferi, mä löysin sut sun blogin kautta :D Mä en vielä oo osallistunu mihinkään noihin haasteisiin, tms ja luulen että tekemistä riittää muutenkin :D

    Hehkuvainen, en mä kokonaan sinne katoa! Mä oikeestaan tykästyin siihen, että sinne saa itelleen ylös että mitä puikkoja, koukkuja lankoja, kirjoja, lehtiä tms iteltään löytyy ja sitten puhelimen netillä voi lankakaupassa tarkistaa oman varaston :D Ja sit siitä, että siellä on tosi paljon niitä sellasiakin ohjeita mitä iteltä löytyy ja voi sit sieltä selata nopeemmin että mitäs niissä omissa lehdissä ja kirjoissa olikaan... Kuitenkaan kirjojen ohjeita sieltä ei saa vaan se kirja pitää olla.

    Muutenkin mä tykkään kun siellä on niin paljon kaikkea yhessä paikassa, ei tarvii enää surffata seittemää miljoonaa sivua ettimässä (ja jos soku juttu löytyy joltain toiselta sivulta niin siellä on linkki...)

    VastaaPoista