tiistai 16. marraskuuta 2010

Poppanaa pannunaluseen

Malli Oma, afrikkalainen kukka keskellä täältä (paitsi 1. ja 6. kerros omasta päästä)
Lanka Poppanaa
Menekki Ei tietoa (alunen jäi anoppilaan)
Koko n. 20 cm x 20 cm
Puikot Koon 6 virkkuukoukku







Me vietettiin viikonloppu anoppilassa, siellä alettiin anopin kanssa tekemään hänen poppanastaan pannunalusia. Mä sain tälläsen aikaseksi (kuvassa on värit tosi vääristyneet, mutta mun kännykällä saa vaan huonoja kuvia...). Anoppi päätti sit olla melko ihana ja lahjotti mulle 49 kiekkoa poppanaa kotiin vietäväksi (yritin salakuljettaa niitä miehen huomaamatta, mutta sehän bongas poppanakassin heti meijän tavaroiden joukosta).

Muutoin viikonlopun jälkeen ollaan alettu askartelemaan isomman typyn kanssa joulukortteja, joten valmiit käsityöt on vähän vähemmällä osalla tällä hetkellä. Mä yritän saada parit villasukat valmiiks pian, että ois taas jotain näytettävää.


Niin ja oon mä ostanu lankaaki taas (tänne tarttis sellasen punastelevan hymiön), mutta puolustelen tekoani sillä, että siitä tulee osa joulukortteja ja suuri määrä perustuu siihen, että meijän Prismassa ei ollu muuta punasta puuvillalankaa kun Novitan Kotiväkeä ja sen keräkoko on 200 g.

Ja hei mä oon lähössä Tampereen messuille ens viikonloppuna, voipi olla että sieltä tulee kassikaupalla lankaa kotiin :D

------

Lankavarasto:

12 469 g + 200 g = 12 669 g

ja Poppanakudetta:

0 g + 2 450 g =2 450 g

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti