tiistai 17. elokuuta 2010

Vastalahjapipa ja -kauluri


Malli Talvi 2010 Novita-lehdestä (ja kuvattu malli olen minä ihan ite melko väsyneenä)
Lanka Novita Crystal (51% akryyli, 18% mohair, 18% polyamidi, 13% polyesteri; n. 55 m/100 g)
Menekki Pipoon 84 g ja Kauluriin 316 g
Koko Pipan ympärysmitta on n. 56-58 cm ja kauluri on sen verran pitkä, että se pitää pujottaa kaulan ympärin kaksinkerroin
Puikot Pipaan sukkapuikot kokoa 10 ja kauluriin Novitan 80 cm pyörö kokoa 12






Mun yksi ystävä liittyi Novita-klubiin kesällä ja sillon mä sain langat tähän settiin lahjaksi, kun vinkkasin kaverille klubista. Valkoinen on sellanen väri, etten oikeen sitä ite käytä, joten ystävä saa sitten vastalahjaksi tän kaulurin ja pipan :) Ohjeet oli mukavan helpot ja pienellä vaivalla saa melko näyttävää jälkeä.

Yritin tässä muutama päivä sitten saada jonkinlaista motivaatiota sille, että saisin noi vanhat työt tuolta kaapeista pois pyörimästä (samalla myös sais lankoja kulutettua, että ois taas tilaa ostaa uusia). Sen jälkeen oon alottanut "vaan" 3 uutta työtä joista kaksi on tässä nyt postattuna. Olen myös saanut yhden tiskirätin valmiiksi jonka tein vuorostaan virkkaamalla pylväistä, mutta kerkesin antamaan sen lahjaksi jo ennen kuin kerkesin kuvaamaan tekelettä....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti