lauantai 24. heinäkuuta 2010

Sytomyssylä

Ylempi pipa
Malli Virkattu pipo, kukka
Lanka
Novita Puro Batik (100% akryyliä
, n. 200 m/100 g)
Menekki
48 g
Koko päänympärys n. 56-58 cm
Puikot
Vvirkkuukoukku
kokoa 4

Alempi pipa
Malli Minttu-myssy, kukka
Lanka
Novita Oklahoma (100% merseroitua puuvillaa, n. 96 m/50 g)

Menekki
75 g
Koko päänympärys n. 58-60 cm
Puikot
Virkkuukoukku
kokoa 3



Mun on jo hyyyyvin pitkään pitänyt ottaa osaa sytomyssy-kampanjaan ja yks pipomalleista on roikkunu mun To do-listalla siitä saakka kun huomasin kyseisen kampanjan. Jossain vaiheessa sitten huomasin ilokseni että kampanja-aikaa oli pidennetty ja ajattelin että mulla on hyvin aikaa tehä pipoja. Mutta koska olen "kaikki viimetippaan"-ihminen, niin aloitin näidenkin pipojen tekemisen kampanjan loppumetreillä. Ensviikolla käyn viemässä pipot Tikataan, toivottavasti saisin edes yhen vielä sitä ennen valmiiksi.

Napit kukkiin löyty tuolta mun nappilaatikosta, jonka sisällöstä n. 75% on peritty mun mummolta. Siellä on iiiihania nappeja, mutta harmillisesti tosi monia niistä on vaan 1 kpl. Pitäisikin varmaan suunnata nappikaupoille taas joku päivä!!! Niistä saa ihania koristeita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti